Úgy tűnik, reklámblokkolót használsz :(
A weboldal üzemeltetését hirdetésekből tudjuk finanszírozni. Kérünk támogass minket azzal, hogy engedélyezed a reklámokat.
A weboldal üzemeltetését hirdetésekből tudjuk finanszírozni. Kérünk támogass minket azzal, hogy engedélyezed a reklámokat.
Az elmúlt napokban érlelődik bennem pár gondolat azzal kapcsolatban, hogyan is kellene egy szurkolónak viselkednie, és mi az, amivel érdemes foglalkoznia. Van egy Facebook-csoport, ahol nagyon sok vélemény előkerül, ott keveredtem egy kis vitába. A nézeteltérést egy komment váltotta ki, amivel én nem tudok egyetérteni: az, hogy a szurkoló csak szurkoljon, mert csak ez a dolga. Biztosan van több olyan csapat, ahol ez talán igaz is lehet, de az nem az országunkban van.
Meggyőződésem szerint mindig keresni kell a jobb megoldásokat, nyitott szemmel kell járni és figyelni azt, máshol milyen eszközöket használnak a klubvezetők a szurkolói elégedettség növelésére. Ha pedig van olyan, amit szerintünk másképp vagy jobban lehetne csinálni, akkor azt kommunikálni kell a megfelelő emberek felé. Ha csak a közelmúltra nézek vissza, akkor ilyen a jegyárak módosítása, a jegyárusítás kiterjesztése. Ezek a szurkolói ötletek eljutottak a megfelelő szintre, és meg is történik a változás.
Ki kellene nőnie a társadalomnak azt a sztereotípiát, hogy ha valaki elégedetlen, vagy javaslata van, az károg, és neki semmi nem jó. Többnyire ezek az észrevételek viszik jó irányba a dolgokat. Egyszer talán elérünk oda, hogy a focink piaci alapon fog működni, és akkor igenis fontos lesz, hogy a szurkolónak mi a véleménye, és keresni fogják a klubok a szurkolók kegyeit. Csak ne legyen majd késő.
Vitathatatlanul fogyunk a lelátóról, és attól tartok, hogy ez visszafordíthatatlan folyamat. Az egész régióban ez a tendencia. Viszont, ha a nyugatibb bajnokságokat nézzük, ott óriási teltházak vannak. Miskolc talán annyiban szerencsésebb, hogy itt van fogékonyság a focira, és a jó eredmények magukkal tudják ragadni a szurkolókat. Ha jó csapatunk lenne, ami eredményes is, az biztosan megtöbbszörözné a nézőszámot és a jegybevételeket. Nem akarok belemenni abba, hogy miért is nincs eredményes csapatunk, mert ebben a témában sincs egységes álláspont. A tény az, hogy évek óta nincs.
Ha jó csapat lenne, akkor az ajándéktárgyak is jobban fogynának talán, és onnan is magasabb bevételek érkezhetnének a klub kasszájába. Persze, ebbe nehezen fér bele az, hogy pont a mi csapatunk játszik 2Rule mezben. El sem tudom képzelni azt, hogyan mehetett bele a vezetés ebbe a váltásba. Aki ez ellen nem harcolt, abban nincs benne a diósgyőri életérzés, ebben biztos vagyok. Persze, nyilván erre is van magyarázat, hogy a politika letolta a torkunkon. Nem hiszem, és nem is bonyolítanám ezt tovább. Majdnem 15 000 forintba kerül egy ilyen mez, sajnos így nehezen elképzelhető, hogy sok fogyna belőle.
Bízom benne, hogy a bérletes szurkolók is megkapják majd idővel azt a pozitív megkülönböztetést, amit megérdemelnek a kitartásukért. Szerintem senki nem gondol nagy dolgokra, de néha egy apró gesztus is sokat jelenthet. Én úgy látom, hogy az új marketingvezetőben lesz erre is szándék.
Szóval az, aki kritizál, nem biztos, hogy támad. Egyszerűen csak jobbat szeretne, és lehet, hogy pont azt adja a klubnak, ami megfizethetetlen: a jó ötletet. Az értelmetlen köpködés pertsze nem visz előre, de ne hallgasson senki azokra, akik azt mondják, a szurkoló csak szurkoljon, mert aki így gondolja, az a fejlődés útjában áll. Legyen ez egy vitaindító, és írjátok le kommentben, mit szeretnétek másképpen a klub környékén, és mi lenne az a változtatás, amitől jobban éreznétek magatokat!
https://www.instagram.com/p/BtggUlOCD78/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_video_watch_again
kritizál,a költségvetéshez képest százalékban sem kifejezhető bevételi forrás vagyok ,a kiadási oldalon a cigányozás,tirpákozás miatt költség tényező lehetek.Szóval nem árt ha tudja a szurkoló,hogy hol a helye...
A legfontosabbak:
1. A szurkolók erősebb képviselete, mert mi itt maradunk, míg az összes szereplő jön és megy
2. A bérletesek erősebb pozitív megkülönböztetése
3. Az mezek és az ajándéktárgyak sokkal olcsóbbá tétele
1. LT annyira sz..k rá a focicsapatra, amit egy normális klubban nem lehetne megengedni. Egy sokkal erősebb szurkolói képviseletnek az aktuális tulajdonossal egy minimum-szerződést kellene összehozni, hogy ne jöjjön el a jövőbe soha sem az a helyzet, ami itt folyik az elmúlt években. Tudatában kell lennie minden tulajnak, hogy Diósgyőr az Diósgyőr, ilyen szurkolói háttártámogatást MINDIG ÉS KÖTELEZŐEN ki kellene aknázni! Mert ha ki van aknázva, az azt jelenti, hogy megy a csapatnak!
2. Az lenne normális, hogy a kilátogató nézősereg minél nagyobb része bérletes legyen. A klubnak se lenne mindegy, hogy 1000 vagy 3000 bérletese van. Mert ha pl. 45000 Ft az éves bérlet ezer bérletessel, ez 45 millió Ft bevétel. Azonban ha csak 25000 Ft az éves bérlet, ez 3 ezer bérletessel számolva 75 millió Ft, 4 ezer bérletessel 100 millió Ft!
Ráadásul a bérletesek MINDIG ELŐRE meghitelezik a támogatásukat!
3. Az lenne normális, hogy a kilátogató nézősereg nagy része a hivatalos mezbe jöjjön a meccsre.
Ez a 15 ezres mez nem sok szurkolót mozgat meg.
Tegyük fel fél ezer szurkolót, ez így 7,5 millió Ft.
Ellenben ha lejönne a mez ára a felére és mondjuk a bérleteseknek 5 ezer forintra (ez majd minden egyéb tárgya igaz lehetne, ezzel is lehetne növelni a bérletesek számát) és a példámban ez kétezer átlagszurkolót és mondjuk másfél ezer bérletest mozgatna meg, ez kijönne 22,5 millió forintra!
Az egyéb tárgyak is tízmilliós pluszokat hozhatnának konyhára.
Sajnos a magyar képtelen összefogni, tessék csak megnézni az AUDI sztrájkot, el is érték amit akartak, itt csak a száj karate megy, de konkrétumok nincsenek.
Ha már szóba jött a mez, illetve a viszonylag magas ára: Lehetne sima pólót gyárttatni és árulni a mez mintázatával (magyaràn valami utánzat féleség), aminek az ára 4-5000 Ft. Ilyet azok is tudnának venni, akik ugyan szeretnének mezt, de nem engedhetik meg maguknak.
< 1 2 3 45