Úgy tűnik, reklámblokkolót használsz :(
A weboldal üzemeltetését hirdetésekből tudjuk finanszírozni. Kérünk támogass minket azzal, hogy engedélyezed a reklámokat.
A weboldal üzemeltetését hirdetésekből tudjuk finanszírozni. Kérünk támogass minket azzal, hogy engedélyezed a reklámokat.
Az elmúlt napokban érlelődik bennem pár gondolat azzal kapcsolatban, hogyan is kellene egy szurkolónak viselkednie, és mi az, amivel érdemes foglalkoznia. Van egy Facebook-csoport, ahol nagyon sok vélemény előkerül, ott keveredtem egy kis vitába. A nézeteltérést egy komment váltotta ki, amivel én nem tudok egyetérteni: az, hogy a szurkoló csak szurkoljon, mert csak ez a dolga. Biztosan van több olyan csapat, ahol ez talán igaz is lehet, de az nem az országunkban van.
Meggyőződésem szerint mindig keresni kell a jobb megoldásokat, nyitott szemmel kell járni és figyelni azt, máshol milyen eszközöket használnak a klubvezetők a szurkolói elégedettség növelésére. Ha pedig van olyan, amit szerintünk másképp vagy jobban lehetne csinálni, akkor azt kommunikálni kell a megfelelő emberek felé. Ha csak a közelmúltra nézek vissza, akkor ilyen a jegyárak módosítása, a jegyárusítás kiterjesztése. Ezek a szurkolói ötletek eljutottak a megfelelő szintre, és meg is történik a változás.
Ki kellene nőnie a társadalomnak azt a sztereotípiát, hogy ha valaki elégedetlen, vagy javaslata van, az károg, és neki semmi nem jó. Többnyire ezek az észrevételek viszik jó irányba a dolgokat. Egyszer talán elérünk oda, hogy a focink piaci alapon fog működni, és akkor igenis fontos lesz, hogy a szurkolónak mi a véleménye, és keresni fogják a klubok a szurkolók kegyeit. Csak ne legyen majd késő.
Vitathatatlanul fogyunk a lelátóról, és attól tartok, hogy ez visszafordíthatatlan folyamat. Az egész régióban ez a tendencia. Viszont, ha a nyugatibb bajnokságokat nézzük, ott óriási teltházak vannak. Miskolc talán annyiban szerencsésebb, hogy itt van fogékonyság a focira, és a jó eredmények magukkal tudják ragadni a szurkolókat. Ha jó csapatunk lenne, ami eredményes is, az biztosan megtöbbszörözné a nézőszámot és a jegybevételeket. Nem akarok belemenni abba, hogy miért is nincs eredményes csapatunk, mert ebben a témában sincs egységes álláspont. A tény az, hogy évek óta nincs.
Ha jó csapat lenne, akkor az ajándéktárgyak is jobban fogynának talán, és onnan is magasabb bevételek érkezhetnének a klub kasszájába. Persze, ebbe nehezen fér bele az, hogy pont a mi csapatunk játszik 2Rule mezben. El sem tudom képzelni azt, hogyan mehetett bele a vezetés ebbe a váltásba. Aki ez ellen nem harcolt, abban nincs benne a diósgyőri életérzés, ebben biztos vagyok. Persze, nyilván erre is van magyarázat, hogy a politika letolta a torkunkon. Nem hiszem, és nem is bonyolítanám ezt tovább. Majdnem 15 000 forintba kerül egy ilyen mez, sajnos így nehezen elképzelhető, hogy sok fogyna belőle.
Bízom benne, hogy a bérletes szurkolók is megkapják majd idővel azt a pozitív megkülönböztetést, amit megérdemelnek a kitartásukért. Szerintem senki nem gondol nagy dolgokra, de néha egy apró gesztus is sokat jelenthet. Én úgy látom, hogy az új marketingvezetőben lesz erre is szándék.
Szóval az, aki kritizál, nem biztos, hogy támad. Egyszerűen csak jobbat szeretne, és lehet, hogy pont azt adja a klubnak, ami megfizethetetlen: a jó ötletet. Az értelmetlen köpködés pertsze nem visz előre, de ne hallgasson senki azokra, akik azt mondják, a szurkoló csak szurkoljon, mert aki így gondolja, az a fejlődés útjában áll. Legyen ez egy vitaindító, és írjátok le kommentben, mit szeretnétek másképpen a klub környékén, és mi lenne az a változtatás, amitől jobban éreznétek magatokat!
Kell is a nyomásgyakorlás a klubra - de ez természetes. Az, hogy mekkora haszna, foganatja van ennek, a lehetőségektől és a nyomás erősségétől függ. A lehetőségeinket csökkenti, hogy a klubnak nem létérdeke a nézőszám, de erről nem ők tehetnek. A pénz-politika-hatalom óriását kivülről csak a mediafigyelem, a balhé, a botrány ingathatja meg, de ahhoz minden meccsnapon húszezren kéne tüntetni a Városháza előtt. Belülről lenne több esély: ha olyan emberek kerülnének döntéshelyzetbe tűzközelbe, akik: szurkolók...
Az erőviszonyok tehát egyenlőtlenek, de folytatni kell a harcot, mert szeretjük a Diósgyőrt.
A szurkolónak elsősorban szurkolnia kell: a lelátón. A teltház nagyobb nyomásgyakorlás, mint a bojkott.
Meccsre kell járni.
Javaslat nuku....de van!
Van az a böhöm stadion,miért nem használjuk ki?
Nagy táblákon,vásznakon két héten keresztül reklámozhatnánk a következő hazai meccset
Naponta tízezrek mennek el mellette,észrevennék tuti.
Mivel a város is tulajdonos,segíthetne abban,a forgalmasabb csomópontokon,megállókban is reklámozzák a meccseket
http://www.csakfoci.hu/magyar-foci/nb-i/ujpest/ujpest-megvan-az-az-osszeg-amennyiert-eladna-a-klubot-interju-a-derbirol-a-cimerrol-vignjevic-szerzodeserol-es-az-atigazolasokrol
Viheted kedvenc klubodat, innen pedig kérünk szépen távozz!
A klub állítólag a szurkolókért van,most is milyen remek szurkolói ankétot tartottak....
Fantasztikus engedményeket adtak a jegyekre a bérletekre....bezzeg ez a csúnya loki lehúzta szurkolóit,képesek voltak 9 meccsért a loki féle napos oldalra 9000,.ft-t elkérni a bérletért,felháborító.......ez a loki....
Van a klub,benne a tulaj,a vezetés,a szakmai stáb,a játékosok és alkalmazottak,ők mind pénzt kapnak ezért.
Hasonlóan egy gyárhoz,egy kereskedelmi céghez,egy szolgáltatóhoz,akik a vevőkből,fogyasztókból élnek.
Ezért többségüknél első számú szabály: A vevőnek mindig igaza van!Amennyiben még sincs igaza,automatikusan életbe lép az első szabály!
A szurkoló fizet ezáltal vevővé,fogyasztóvá válik!
A klub nem a piac alapján működik,ezért lesz@rja a vevőt,fogyasztót!
Ha te leülsz egy pókerasztalhoz,és nem veszed észre,hogy ki a balek az asztalnál,akkor te vagy a balek!
Úgy gondolom ideillik.
1 2 3 4 5 >