Úgy tűnik, reklámblokkolót használsz :(
A weboldal üzemeltetését hirdetésekből tudjuk finanszírozni. Kérünk támogass minket azzal, hogy engedélyezed a reklámokat.
A weboldal üzemeltetését hirdetésekből tudjuk finanszírozni. Kérünk támogass minket azzal, hogy engedélyezed a reklámokat.
Vita a sportcsaládon belül: Sántha Gergely ügyvezető lapunknak elmondta, mi a helyzet a DVTK klubcímerével, és milyen remény van arra, hogy sikeresebb legyen a diósgyőri futballcsapat.
„Kezdjük talán azzal a témával, amely a polgármesteri közlemény kapcsán érzelmileg érintette meg leginkább a diósgyőri futballért és a sportért rajongó embereket: minden ellenkező híreszteléssel ellentében a diósgyőri klub tulajdona a brand, azaz a sportmárka, így tehát a csapatcímer is, és ez a jövőben is így marad – mondta Sántha Gergely. – Szorosan idetartozik, hogy a DVTK gazdasági helyzete stabil: a közös klubzászló alatt működő sportvállalkozásokra fordított összeg a beruházásokra szánt források nélkül is évi két és fél milliárd forintot tesz ki, ebből ötszázmillió forint az Arago Befektetési Holdingtól származó támogatás. A maradék összeg kilencven százalékát a központi sportfinanszírozás, a szerencsejáték-támogatás, a televíziós jogdíjak, a taoforrások, valamint a sportszövetségi mecenatúra adja. Csupán öt-tíz százalék jelenti azt a bevételt, amely az ország északkeleti részének gazdasági szereplőitől folyik be. Talán mondani sem kell, ahhoz, hogy a DVTK csupán középtávon is eredményes legyen, szükség lenne arra, hogy a régiós bevételi források tovább növekedjenek. Hosszú távon viszont – ebben a gazdasági szerkezetben – valóban sportos összefogással és a mostaninál is hatékonyabb együttműködéssel lehet előrébb lépni, amihez nyilván szükség van a régióban a gazdasági és a politikai szereplők tenni akarására.”
Olvassátok el a teljes cikket >>>
forrás, fotó: nemzetisport.hu
Moderálva: 2018-11-18 13:40:36
A 10 perces bojkott is sikeres első lépés volt! A DVTK szurkolók nagy többsége tiszteletben tartotta azt, közösségépítő volt és kis ráfordítással kellő média szereplést lehetett elérni és sikerült az üzenetet eljuttatni az érintetteknek, illetve országos szinten is. És ez csak az első lépés volt! Jó lesz ez a DSZK!
Vettek inkább egy hirdetést.
Többször kértünk tőle időpontot, sose ért rá....
Moderálva: 2018-11-18 13:42:27
< 1 2 3 45 6 7 8 >