Úgy tűnik, reklámblokkolót használsz :(
A weboldal üzemeltetését hirdetésekből tudjuk finanszírozni. Kérünk támogass minket azzal, hogy engedélyezed a reklámokat.
A weboldal üzemeltetését hirdetésekből tudjuk finanszírozni. Kérünk támogass minket azzal, hogy engedélyezed a reklámokat.
December 12-én ismét 30 szerencsés Diósgyőr szurkolónak biztosított lehetőséget a Market Zrt., hogy bepillantást nyerjen a stadion építési munkálataiba, testközelből tapasztalhassa meg, hogyan halad az építkezés, hogyan épül-szépül a diósgyőri katlan, ami lassan elnyeri végső formáját.
Kísérőnk ezúttal Mohacsek Károly építésvezető volt.
A keleti oldali maratoni kapunál már álló beléptető kapuk mellett elhaladva jutottunk be a pálya mellé. Csodálatos látvány fogadott minket, hiszen a székek 85-90%-a már a helyén van, folyamatosan zajlik a rögzítésük. A szurkolótársak egyöntetű véleménye volt, hogy a különböző színű székekből kialakított függőleges csíkozás igazán egyedivé teszi a stadiont. Akadt olyan köztünk, aki bevallotta, hogy néhány héttel ezelőtt, a székezésről készült első képek láttán hangot is adott nemtetszésének, de a bejáráson látottak meggyőzték arról, hogy jó választás volt a függőleges csíkozás.
Meggyőződhettünk róla, hogy rohamléptekkel halad az aluhabot kiváltó expandált lemez szerelése, a két hosszú oldalon már szinte teljes hosszban felszerelésre is került a tető alatti részen. Meg kell mondanom, ebben már nem volt olyan egyöntetűen pozitív a vélemény, mint a székeket illetően, de tudomásul vették a szurkolók, hogy ez egy szükségmegoldás volt, hiszen az aluhab helyett megoldást kellett találni a borításra.
A reflektorok, a két hatalmas eredményjelző a helyükön, gőzerővel halad a büfésor és az illemhelyek kialakítása. Gondos kezeknek köszönhetően a régi stadion egyik emblematikus elemének, a Gombának az áthelyezése is jól halad.
A tervezés során odafigyeltek a mozgásukban korlátozott szurkolótársakra is, az ő részükre a maratoni kapuk bejárata mellett közvetlenül kerülnek kialakításra a mozgássérült illemhelyek.
A stadion Kilencedik utca felőli oldalán 200 darab kerékpár biztonságos rögzítésére szolgáló kerékpártároló került elhelyezésre. Azoknak a szurkolóknak, kik el akarják kerülni majd a tumultust a gépkocsiparkolóban, mindenképpen érdemes lesz majd két keréken érkezni a meccsekre.
Felül a kerengőn teljesen körbe tudtuk járni a stadiont, láthattuk, hogy a főépületben gőzerővel folynak a belső gépészeti, burkolási munkálatok, és a külső falakon már állnak azok a tartóelemek, amelyekre a stadion esti megvilágítását biztosító LED sorokat fogják felszerelni.
Az építésvezetőtől megtudhattuk azt is, hogy végre megkapták az engedélyt az egykori birkózócsarnok bontására.
A remek fotókat Barkóczi Boglárkának, a Miskolci Fotóklub tagjának köszönhetjük!
Egy hasonlót nekünk is csinálni kell jövőre az új stadionban!:)
Nem gondolnám hogy Kornél számára sértőt írtam volna. Amennyiben így van elnézést kérek mindkettőtöktôől.
Moderálva: 2017-12-22 17:28:13
Az igaz. Ellenben a válltávolságom nekem is 55-60 cm között van és a régi naposon 60 cm volt a tengelytávolság, ahol kabátban kicsit szoros volt a dolog, amikor még a szintén vállas haverom ült mellettem.
Hasonló lehet a mostani stadionban a dolog.
Mondjuk rá kell majd kérdezni, mekkora is a tengelytávolság.
Józsi!
Te akkor voltál bejáráson, amikor én, így csak a konténerben próbálhattad ki a karfázott székeket, ami persze, hogy kényelmes volt, hiszen a karfák dobtak minimum 5 centit a tengelytávon. A mérőszalagot viszont nem lehet átbaszni!
HA nekem 55-60 centi a válltávolságom, akkor egyértelmű, hogy nem fogok elférni az 50 centis tengelytávú széken...
< 1 23 4 5 >