Úgy tűnik, reklámblokkolót használsz :(
A weboldal üzemeltetését hirdetésekből tudjuk finanszírozni. Kérünk támogass minket azzal, hogy engedélyezed a reklámokat.
A weboldal üzemeltetését hirdetésekből tudjuk finanszírozni. Kérünk támogass minket azzal, hogy engedélyezed a reklámokat.
40%-kal emelkedtek az árak a stadion büféjében.
A csapat jó teljesítménnyel és fölényes győzelemel örvendeztette meg tegnap délután a Békéscsaba elleni felkészülési meccsen a stadionba kilátogató 117 szurkolót. A drukkereknek kellemes meglepetést okozott a csapat eredményes és tetszetős játéka, viszont annál kínosabb meglepetés érte őket, amikor a szünetben a büfé felé vették az útjukat.
A büféhez érkező szurkolók nem kisebb, mint 40%-os áremelkedéssel szembesültek, ugyanis a korábbi 500 Ft-os árhoz képest 700 Ft-ba kerültek a termékek a büfében. Egy szurkolótársunk elmondása szerint a dobozból műanyag pohárba kiöntött Borsodi sörért számítottak fel tegnap 700 Ft-ot. Meg is kérdezte a büfé személyzetét, hogy ezekre az árakra kell majd számítani a hazai bajnoki meccseken is. A válasz igen volt.
Bizonyára emlékeztek még rá, hogy 2021. szeptemberében közvélemény-kutatást végzett a klubvezetés a szurkolók körében. A kutatás eredményéről beszámoló hírt ezekkel a szavakkal vezették fel a dvtk.eu-n:
A közösségi média korában néhány nagyhangú ember könnyen el tudja nyomni a néma többséget, és ebből a “zajból” könnyű téves következtetéseket levonni. Ezért a DVTK vezetése elhatározta, hogy egy széleskörű közvélemény-kutatás segítségével kéri ki a szurkolók véleményét az őket érintő legfontosabb kérdésekben.
Az online kérdőív természetesen kitért a szurkolók büfével kapcsolatos véleményére is. Ezzel kapcsolatban a következő összegzés volt olvasható:
A büfékkel kapcsolatban viszont több kifogásuk is van a szurkolóknak. Szinte minden szempontból a semleges véleményként értékelhető közepes osztályzat szerepelt legtöbbször, ám míg a büfék számával és a kiszolgálás színvonalával összességében inkább elégedettek a válaszadók, addig a kínálatról ez már kevésbé mondható el (a legtöbben a hot-dogot hiányolják), míg az árakat a többség egyenesen drágának tartja.
Tehát azokat az árakat emelte meg a büfé üzemeltetője 40%-kal, amelyet a közvélemény-kutatás eredménye szerint is drágának tartottak a szurkolók.
Információink szerint a klubvezetés előzetesen egyeztetett az emelésről a Diósgyőri Szurkolói Koordinációs Iroda képviselőivel.
Egyébként egyszerű, a csapos csapol a 'főnök' meg számol....
Vagy mindenki annyi pénzt adjon a vásárlás során amennyiért ez a minőség és mennyiség neki jó...
Ha neki megéri akkor 700, ha például csak 300, akkor annyit....
Sajnos megint csalódtunk. Biztos forrásból tudom, hogy volt egy pr alkalmazott, aki kidolgozott egy komplett média kampányt, azzal a fő szlogennel, hogy "annyi keserűséget okoztunk, nesztek itt van két keserű, hajrá Dijósgyőr!" Az elképzelés szerint az első száz belépőnek járt volna egy sör - Avasi keserű szett. Tartózkodás és ellenszavazat nélkül leszavazták, a komát kirúgták végkielégitéssel, most bánatában a Kisvárdai Szeszipari Vállalat marketingmenedzsere.
1 2 3 4 5 > Utolsó