Az egyik kiállítás, a másik nem?

Szerző: amigeleken.hu | 2018-05-14 12:08:00

A múlt héten Joseph Paintsil nem esett el, a ziccer kimaradt, a Fradi nem kapott tizenegyest és Pátkai Mátét nem állították ki 10. percben a Videoton elleni rangadón.



Szombaton a diósgyőri Tamás Márk hasonló módon nyúlt Sós után még a tizenhatoson kívül, a villámléptű debreceni engedett a kísértésnek és nem hordta ki lábon az incidenst, a védő 17 másodpercnyi játékot követően pirosat kapott, csapata pedig emberhátrányban küszködhetett tovább a keleti derbin.


Az m4sport.hu szerint szembetűnő ellentmondás, mennyire másképp ítélték a két egymásra felettébb hajazó mozdulatot a játékvezetők. Lehet csak amiatt, mert teljesen más szögből látták? Bognár Tamás közvetlen közelről engedte tovább az eseményeket Felcsúton, Farkas Ádámnak nem volt lehetősége ennyire akcióközelben lenni. Debrecenben nem egyéni szóló, hanem remek kiugratás nyomán alakult ki a helyzet, ezáltal Farkasnak jóval messzebbről kellett döntenie, és az asszisztense sem segíthette igazán, lévén oldalról is csak az látszódott, hogy Tamás a kezét használva igyekszik az elévágó Sóst kizökkenteni.

Emellett ugye Paintsil talpon maradt, ez pedig ugyancsak olyan szempont, ami befolyásolhatja, harsan-e sípszó. Esetével kapcsolatban azt fejtegette korábban az m4sport.hu, hogy jól tette-e, mikor nem erősített rá eséssel a megrántására.

Az m4sport.hu olvasóinak 85 %-a tizenegyest adott volna a ferencvárosi légiós zaklatásáért, a portál most arra kíváncsi, vonnának-e a szurkolók párhuzamot a két szituáció között, és ha igen, milyen végkövetkeztetéssel.


Kattints ide, tekinsd meg a két vitatott esetet az m4sport.hu-n és szavazz az ítéletek helyességéről >>>>>


Tamás Márk a következőket nyilatkozta az esetről a nemzetisport.hu-nak:

„Megnéztem azóta vagy harmincötször a jelenetet – mondta a 24 esztendős futballista. – Meglepő? Szerintem nem volt jogos a kiállítás. Nem gondolom, hogy szabálytalan lettem volna. Hogy mi történt? Labdát vesztettünk, jött az indítás, a labdát átlépte az egyik debreceni játékos, amely így elsuhant közöttünk. Ahogy fordultam, éreztem, hogy az ellenfelem kilép mögülem, és eltolja a labdát. Tudtam, meg kell akadályoznom, hogy a kapunkra vigye a labdát, de azt is, hogy nem szabad túl nagy erővel löknöm vagy megtolnom a csatárt, nem szabad nagyon rángatni. Toltam egyet Sós Bencén, aki azonnal hatalmasat esett, persze ez a csatárok dolga. Amikor meghallottam a sípszót, először az jutott eszembe, hogy mivel a Loki csatára rájátszott az esetre, kifelé lesz szabadrúgás – szörnyű érzés volt szembesülni a piros lappal. Tudtuk, hogy kulcsfontosságú meccs vár ránk, és akkor így kezdődik... Az asszisztens, mi úgy láttuk, nem jelzett, a játékvezető pedig nem volt közel, de mindegy már, kár ezen keseregni. Nem tagadom, többször is megnéztem a múlt heti, Videoton–Fradi meccsen történt esetet, amikor Pátkai Máté akadályozta Joseph Paintsilt: biztos vagyok benne, hogy nem értem erősebben az ellenfelemhez, mint a Vidi játékosa, ehhez képest ott továbbot intettek, itt viszont piros lap lett a vége.

Borzasztó érzés, de hiszek benne, hogy nem esünk ki, reménykedem, hogy csak egy meccsről tiltanak el, és tudok még a pályán segíteni, hogy elérjük céljainkat."


forrás: m4sport.hu és nemzetisport.hu

SEGÍTS MINKET!

Az amigeleken.hu ingyenes, de sok munkával készül.
Támogass, hogy növekedni és fejlődni tudjunk!

www.amigeleken.hu/segits-minket

És ezt olvastad már?
Banner
Hozzászólások

1 2 3 > 

29. elzett |Válasz erre: 23. m-zs-l
2018-05-15 12:25:56
affenébe...
akkor Solymosi mostanában szabadulna...
28. antiabs |Válasz erre: 26. KáGábor
2018-05-15 12:25:43
Nem, nem menti fel, ellenben mi adjuk meg az ilyennel az esélyt, hogy az legyen. Azaz az első hiba nálunk van, ha mi nem vagyunk balfékek, akkor nem akkora gond, hogy a spori az.
27. antiabs |Válasz erre: 25. zaphod
2018-05-15 12:19:20
És az szentségtörés lenne?
26. KáGábor |Válasz erre: 24. antiabs
2018-05-15 12:05:23
Ez alapvetően jogos, de nem menti fel a játékvezetőt az alól, hogy DILETTÁNS [email protected]!
25. zaphod |Válasz erre: 24. antiabs
2018-05-15 12:04:51
ebben igazad van, viszont ebből kiindulva Tamásnak már au U19-cel kellene készülnie, mert minden meccsen van legalább egy eset, amikor dekoncentrálttá válik, aztán vagy csak szimplán lemarad, vagy csinál valami hülyeséget.
24. antiabs
2018-05-15 12:00:03
Én minden hasonló esetben abból indulok ki, hogy nem kell megadni az esélyt sem az ellenfélnek arra, hogy rájátszhasson, sem a bírónak arra, hogy kiállítással belenyúlhasson, azaz csak saját magunkkal törődjünk.
Ha edző lennék még lehet, hogy büntetném is azt, aki hasonló helyzetekben kézzel ér az ellenfélhez, rengeteg labdavesztés utáni visszatámadásunk is azon hal el, hogy total fölöslegesen kézzel nyúlunk a labdás játékoshoz, aki ha ilyenkor összeesik már kapja is a szabadrúgást.
23. m-zs-l
2018-05-15 11:56:17
Nálunk ez mikor jön el?
http://www.nemzetisport.hu/minden_mas_foci/szerbia-gyuruzik-a-szabadkai-botrany-letartoztattak-a-birot-2635643
22. zaphod |Válasz erre: 21. Krapulax
2018-05-15 11:47:24
az, hogy az utolsó ember szabálytalankodik, még nem jelenti azt, hogy a szabálytalanságot elszenvedő gólhelyzetben van. sajnos nem emlékszem már arra a meccsre, ahol volt erre precedens (asszem BL), de elmagyarázták a szabályt ennek kapcsán. Sós itt sem volt konkrét gólhelyzetben akkor.
Az, hogy Tamás miért lökte meg, részletkérdés. A pályán a játékosok folyamatosan lökdösik egymást. Igen, jobb lett volna, ha nem löki meg, de a lökéstől akkor sem volt törvényszerű elesni, és többen is írták, hogy Sós már azelőtt dobta magát, hogy Tamás hozzáért volna. Teljesen nyilvánvalóan arra játszott, hogy kiállítást csikarjon ki. Az ilyet komoly bajnokságban nem fújják le, pont. Nálunk is csak azért, mert a közelébe nem volt a bíró az eseményeknek, de hát pont ezért nem kellett volna neki eldöntenie a meccset az első percben.
21. Krapulax |Válasz erre: 20. zaphod
2018-05-15 11:37:22
És mikor lett volna gólhelyzet? 5 méterre szemben az üres kapuval?
Ha pedig nem volt gólhelyzet, akkor miért tolt rajta egyáltalán ez buta Tamás Márk?
20. zaphod |Válasz erre: 18. Krapulax
2018-05-15 11:09:27
ok, amit idéztél engem igazol. nem volt nyilvánvaló gólhelyzetben Sós, ergo nincs miről beszélni.

továbbá magamat tudom ismételni: az ilyen eseteket nem fújják le komoly bajnokságban. mondjuk valszeg a loki sem fog indulni nemzetközi kupában, de ha mégis, akkor majd lesz ott is csodálkozás, hogy a bíró nem eszik meg minden színészkedést.
Banner

1 2 3 > 

Mégsem


Üzenet küldése...