Úgy tűnik, reklámblokkolót használsz :(
A weboldal üzemeltetését hirdetésekből tudjuk finanszírozni. Kérünk támogass minket azzal, hogy engedélyezed a reklámokat.
A weboldal üzemeltetését hirdetésekből tudjuk finanszírozni. Kérünk támogass minket azzal, hogy engedélyezed a reklámokat.
Zajlanak a tárgyalások a büfé árairól.
A DVTK vezetése ismét tárgyal a stadion büféit üzemeltető Szervián Kft. vezetésével a büfék áraival kapcsolatban. Bár a klubvezetés a jegyek és bérletek árát a tavalyi évhez hasonlóan változatlanul alacsonyan tartotta, az élet minden területén észlelhető drágulás és a növekvő infláció miatt a büfék áraiban maximum 20%-os áremelést tart elfogadhatónak, ennél többet nem tud elfogadni, a Szervián Kft. javaslata ellenére sem.
Mint ismert, a Diósgyőri Szurkolói Koordinációs Irodával és a klubvezetéssel egyeztetve a Szervián Kft. már idén februárban is emelte az árait, akkor azonban a DVTK megállapodásra jutott az üzemeltetővel.
A Szervián Kft. múlt héten tájékoztatta hivatalosan a klubvezetést az idei szezonra tervezett árakról, amelyet a DVTK vezetése nem hajlandó elfogadni, ezért a felek újból tárgyalóasztalhoz ülnek.
A tárgyalások eredményéről azonnal tájékoztatjuk szurkolóinkat!
forrás: dvtk.eu
Azért én is sírok amiért ennyien bekajálják ezt a maszlagot amit ebben az országban csinálnak, csak hát ugye magukkal rántják azokat is akik ezt tudták... Így az a 2 millió is szív... Ameddig le nem lépnek ebből az országból.
amit amúgy nem is kötelező igénybe venned, vegyél drága húst, angusz marha, vagy lazacot stb.
sőt a benyából is veheted a drágábat ha akarod, senki nem tiltja!!!!
Régen a Kőbányai gyártott DVTK logós sört, de volt kimondottan logós energiaital is.
Most adott egy Borsodi, kb mint főszponzor, mégsincs kifejezett DVTK logós borsodi, amit mondjuk lehetne úgy promózni, hogy egy doboz árából a klub kap 25 forintot. Szomorú, hogy ez sincs megvalósítva. De speciel ott a HELL. Főszponzor a javából, annyi féle dobozuk van, miért nincs már kifejezetten DVTK logós HELL?
Érthetetlen számomra miért nem aknázzák ki ezeket a jó dolgokat. A HELLnél pedig kifejezetten jó a marketing, nem igen értem miért nem jutott már ez valakinek az eszébe...