Úgy tűnik, reklámblokkolót használsz :(
A weboldal üzemeltetését hirdetésekből tudjuk finanszírozni. Kérünk támogass minket azzal, hogy engedélyezed a reklámokat.
A weboldal üzemeltetését hirdetésekből tudjuk finanszírozni. Kérünk támogass minket azzal, hogy engedélyezed a reklámokat.
Hat nappal ezelőtt olvashattuk a hírt a dvtk.eu-n a DVTK villamosnak a remizből való kigördüléséről. Ebben arról értesülhettünk, hogy a villamos a klub, a Miskolc Holding Zrt., a Miskolc Városi Közlekedési Zrt., valamint a Miskolci Kommunikációs Nonprofit Kft. közötti kiváló együttműködésnek köszönhetően készült el.
Világi Péter kommunikációs és marketing igazgató akkor azt nyilatkozta, hogy szerettek volna az idei esztendőben egy nagyobb ünnepségsorozattal is megemlékezni az alapítás óta eltelt 110 esztendőről, azonban sajnos a koronavírus-járvány kellős közepén erre nincs lehetőségük. Az igazgató szerint a klub jelmondata idén a "DVTK 1910-2020 110 Év Szenvedély!", ezért természetesen ez is megjelenik a DVTK villamoson, de a legfontosabb üzenet most a Diósgyőr indulójából kölcsönzött "Együtt vagyunk, győzni fogunk!" sor
Nos, hat nap elteltével feltűnt az illetékeseknek, hogy hiba csúszott a dekorációba és a legfontosabb üzenetből lemaradt egy "n" betű, így győzni foguk-kal zárul a mondat.
Éles szemű fórumtársunk, Betyárok szúrta ki, hogy nem stimmel a szöveg és szóvá is tette nálunk kommentben. Ki tudja, talán ennek köszönhetően eszmélt rá az igazgatóság, hogy ez így valóban nem lesz jó, tenni kellene valamit.
Hat nap után az alábbi rövid helyreigazítást olvashattuk a DVTK honlapján:
Sajnos, nem vettük észre, hogy a dekorálás során az egyik oldalról lemaradt egy betű. Egy betű is nagyon tud hiányozni, különösen, ha az az egy betű a DVTK induló legismertebb sorából hiányzik, ezért elnézést kérünk szurkolóinktól! - mondta dr. Világi Péter kommunikációs- és marketing igazgató, majd hozzátette: - Természetesen a hibát, amilyen gyorsan csak tudjuk, kijavítjuk.
Köszönjük, Betyárok!
Betyárok előtt pedig meghajolok!
(Remélem, nem szándékos szívatás volt Sántháéktől, rámutatandó,hogy mennyire felületesek vagyunk...)
Kérlek fejtsd ki, hogy a te céged (mint megrendelő) egy ilyen hibát hogyan kommunikált volna.
Gondolom kihoztál volna egy hírt csak arról, hogy "a tegnap közölt 110 éves villamosos sztorit kiegészítjük: elbasztuk".
Vagy hogyan? Kérlek válaszolj, de legyen életszagú.
Tényleg nem vették észre?
Észrevették, de nem tartották fontosnak, hogy kommunikálják?
Lehet, hogy szabadságon volt Világi Péter?
Ne kenjük már rá arra a dolgokat, akik legutolsók a láncban.
A dekorcég nevét kellene kitenni, hogy érezzék a felelősséget, és elgondolkozzanak a következő megrendelőik...
Nem, nem a dekorálás során maradt le.
A grafikus megtervezte, kihagyott egy betűt. Furcsa, hogy nem vette észre később.
Aztán valaki a terveket megnézte, jóváhagyta. Az sem vette észre. Ez is furcsa.
Aztán jöttek a kivitelezők, és ők sem vették észre. És ez is furcsa.
ValószÍnűleg "zaphod" második gondolata a helyénvaló, mégpedig az, hogy ezeknek "jó lesz így is".
< 12 3 >