Úgy tűnik, reklámblokkolót használsz :(
A weboldal üzemeltetését hirdetésekből tudjuk finanszírozni. Kérünk támogass minket azzal, hogy engedélyezed a reklámokat.
A weboldal üzemeltetését hirdetésekből tudjuk finanszírozni. Kérünk támogass minket azzal, hogy engedélyezed a reklámokat.
Mint azt néhány nappal ezelőtt jeleztük, változás történt a DVTK marketing és kommunikációs területének vezetésében. A posztról távozó Dr. Szűcs Ákos helyét a DVTK egykori csapatorvosa, Dr. Balogh Sándor vette át. A váltás tényét és annak okait a klub nem kommunikálta a szurkolók felé.
Dr. Balogh Sándor egy multicéget hagyott ott a DVTK kedvéért, hogy marketing és kommunikációs igazgatóként hasznosítsa azt a tapasztalatot és szaktudást, amit eddigi karrierje során felhalmozott. A dvtk.eu interjújából idézünk:
Ha a sétálóutcán a hátad mögül szól valaki, hogy “Doki!”, akkor megfordulsz?
Meg. Orvosi diplomát szereztem először, de nem szakvizsgáztam, mert sokkal jobban érdekelt az üzleti élet. A gyógyszeriparban helyezkedtem el, munka mellett közgazdász és menedzseri diplomát is szereztem. Azonban a hivatástudat megmaradt bennem, ezért pályafutásom kezdetén hétvégi ügyeleteket is vállaltam. A DVTK-nál a mai napig Dokinak szólítanak, mert egy bő évet dolgoztam csapatorvosként, amire büszke vagyok, nagyon büszke. Minden szurkoló álma, hogy egyszer dolgozhasson a kedvenc csapatáért, ami nekem megadatott Vágó Attila és Sisa Tibor mellett a 2007/2008-as idényben, és időnként később is beugrottam dr. Forgács Alfréd helyetteseként egy-egy hétközi kupameccsre. Sok pozícióban lehet dolgozni egy klubnál, de kevés ember ismerheti meg az öltözői légkört, és még kevesebben nézhetnek mérkőzést a kispadról. Nagyon szép időszak volt ez a bő egy év, még ha minden szempontból egészen más körülmények között dolgoztunk is, mint manapság. Van még fejlesztésre váró terület most is, de az vitathatatlan, hogy az elmúlt évtizedben nagyot lépett előre a DVTK.
Mit várhatnak a szurkolók?
Kemény munkát! De egyelőre hadd ne ígérjek! Ígérgethetnék, de inkább azon dolgozok, dolgozunk, hogy a munkánkkal -hiszen nem egyedül vagyok a marketing és kommunikációs osztályon- mindent megtegyünk a szurkolókért, a partnereinkért, a sportolókért és a sportolni vágyó fiatalokért. Időre van szükségem, hiszen néhány napja érkeztem, az első időszak - amit igyekszem minél rövidebbre szorítani - azzal telik, hogy felmérjem a lehetőségeket, informálódjak, átadjam azt, amit szeretnék megvalósítani. Ez természetesen nem lesz annyira látványos egy külső szemlélőnek. Ezt követően a szurkolókkal és a klubvezetéssel egyeztetve szeretném megvalósítani, azt, amire igény és lehetőség mutatkozik. Azt azonban már most elmondhatom, hogy külföldi gyakorlat alapján ki kell bővíteni azt az élményt, amit egy meccs nyújt, ne csak a 90 perc szórakoztasson (jobb esetben), hanem szeretnénk körítést adni a főprogramnak. Akkor dolgozunk jól, ha a közönség nem öt-tíz perccel a kezdő sípszó előtt érkezik, hanem értelmét látja korábban elindulni, mert biztos lehet benne, hogy jól fogja érezni magát. Elsősorban sporttal kapcsolatos attrakciókban gondolkodunk, amivel úgymond kiszínezzük magát a meccset.
Még egy dolgot szeretnék itt megemlíteni és egy mondat erejéig hadd legyek én is szurkoló. Egyik fő célom az, hogy a jövőben eredménytől függetlenül - fontos az is persze, de nem annyira, mint látni a küzdeni akarást- minden szurkoló úgy hagyja el a sporteseményt, hogy jól érezte magát, mert a jövőben nem akarok lehajtott fejű szurkolókat látni!
Elolvasom a teljes interjút a dvtk.eu-n >>>>>
forrás: dvtk.eu
Nekünk nem az a problémánk, hogy mi van 10 perccel a meccs előtt és a meccs után, hanem az, hogy néhány tizezer ember érzése, világa, a Diósgyőriség, fényévekre van a klub irántunk való megnyilvánulásaitól. Mintha buta, beteg birkák lennénk, akik valami érthetetlen eszményképen csüngenek, és semmi sem tetszik nekik, hát fogjuk be a szájukat, tegyünk a kedvükre, sörterasz, borterasz, családbarátság, show-műsor, lovag, stb.... De hát hogy nem látja ezt egy leendő kommunikációs-marketing vezető, aki ráadásul ide való?
Létezik, hogy el is hiszik, hogy a köritésben van a megoldás?
Nem beszélek mellé, megmondom, mit gondolok: aki ma a Diósgyőr kommunikációs igazgatója, annak az a feladata, hogy a Klub megnyilvánulásaiban a szurkolók felé az IGAZSÁG IS LEGYEN OPCIÓ.
Mert ez bizony nehéz, ilyen politikai beavatkozás mellett, de lehet rá törekedni.
Mást nem tud tenni, gólt nem bir lőni, igazolni nem tud, edzést tartani nem tud.
Azon gondolkodtam, hogy jelen helyzetben vajon mi motiválna, hogy ezt a pozíciót megpályázzam/elfogadjam és a cserébe érte kapott fizetésen kívül nem tudnék más indokot.
Mert hát nézzük csak!
Mit kellene tenni ahhoz, hogy "ne lehajtott fejű" szurkolókkal lehessen találkozni?
Eddig nem látott, teljesen új dolgokat kellene kitalálni/bevezetni vagy netán a problémás dolgokat kellene megoldani? Elsősorban szerintem a problémákat kellene megoldani, de vegyük csak számba, hogy mik ezek a problémák és vajon milyen ráhatása van ezekre egy marketing és kommunikációs vezetőnek és stábjának?
1. Legfőképp a csapat szereplése!
Van ráhatása a marketingnek, kommunikációnak? - Nyilván nincs...
2. A klub vezetői és tulajdonosai szavahihetőségének elvesztése!
Vissza tudja adni a marketinges, kommunikációs csapat? - Szerintem nem...
3. Az MLSZ és a politika nézőriasztó központi intézkedései a teljesség igénye nélkül:
- adatok kötelező megadása jegyvásárláskor,
- online jegyértékesítés csak szurkolói kártyával,
- folyamatos kettős mérce alkalmazása,
- stb.
Vajon lehet ez ellen tenni? - Nagyon-nagyon nehezen talán...
De kellene vele próbálkozni folyamatosan és ezen próbálkozásokat kommunikálni a szurkolók felé? - Naná!!
Fog a klub próbálni változtatni ezeken? - Addig amíg nem a minél eredményesebb szereplés és szurkolók minél jobb kiszolgálása a cél, hanem a központi pénzek minél nagyobb bezsebelése - a széllel szembeni pisálás sikertelenségét alapul véve aligha...
4. A klub nézőriasztó központi intézkedései a teljesség igénye nélkül:
- Elővételben történő jegyvásárlás lehetőségének hiánya központi helye(ke)n,
- drasztikus jegyárak (főleg meccsnapon, de egyébként is)
Tehet ez ellen a marketinges, kommunikációs csapat? - Igen, ha a tulajdonos nem akar az előbbin spórolni, az utóbbin meg kapzsiskodni...
A 4 fő problémás területből, talán egyre van ráhatása. Nem túl kecsegtető... Viszont amíg ezek nincsenek megoldva, véleményem szerint lehet itt próbálkozni bármi újdonsággal. Legfeljebb csak még nagyobb feszültséget szül, mondván továbbra is hülyének nézik az embert.
Nem kell hozza sok, csak egy olyan hozzaallas amitol az ember erzi,hogy torodnek vele es fontos az adott klubnak.
Doktor ur ha vannak otletei tessek megvalositani,ha nincsenek tessek repulore ulni es irany Europa,vagy az Allamok !
Első < 8 9 10 1112 13 14 15 >