Úgy tűnik, reklámblokkolót használsz :(
A weboldal üzemeltetését hirdetésekből tudjuk finanszírozni. Kérünk támogass minket azzal, hogy engedélyezed a reklámokat.
A weboldal üzemeltetését hirdetésekből tudjuk finanszírozni. Kérünk támogass minket azzal, hogy engedélyezed a reklámokat.
Több száz diósgyőri szurkoló rekedt kinn az MTK-DVTK december 7-i budapesti mérkőzésén, mert nem nyitottak ki elegendő pénztárat, illetve csődöt mondott a (névre szóló) jegyértékesítési rendszer.
Tisztelt Illetékesek!
Több száz diósgyőri szurkoló rekedt kinn az MTK-DVTK december 7-i budapesti mérkőzésén, mert nem nyitottak ki elegendő pénztárat, illetve csődöt mondott a (névre szóló) jegyértékesítési rendszer.
A vendégszurkolókat két apró lőrésen keresztül próbálta kiszolgálni egy-egy jóindulatú, azonban szurkolókhoz kevésbé szokott pénztáros hölgy. Egyikük csak akkor volt képes beírni az adatokat, ha a drukkerek átadták neki igazolványainkat, mert nem tudta azokat hallás alapján megjegyezni. Elmondása szerint a jegynyomtatásnál többször is lefagyott a gépe.
Az MTK alkalmazottak nem tettek semmit, hogy meggyorsítsák a vendégszurkolók jegyhez jutását, pedig húsz perccel a meccs előtt már pontosan látszott, hogy képtelenek lesznek kiszolgálni több száz sorban álló diósgyőri szurkolót a mérkőzés kezdetéig. (Mi fél hatkor álltunk be a sorba a családommal, és a mérkőzés első félidejének lefújásakor még négyen álltak előttünk a pénztárnál.)
Hiába szóltunk a rendőröknek és a biztonságiaknak, azt a választ kaptuk, hogy ez nem az ő hatáskörük, „ha balhé van, majd beavatkoznak.”
Diósgyőri szurkolók egy csoportja a hazai oldalon próbált segítséget kérni, hogy megvásárolhassák a vendégszektorba szóló jegyeiket az MTK drukkereknek fenntartott pénztárakban. Ezt először a rendőrök nem engedték, majd később átengedtek néhány diósgyőrit az MTK oldalra, de ott a pénztárosok közölték, hogy nem adnak jegyet, és bezártak. Ez nagyjából az első félidő 25. percében történt, amikor az összes MTK szurkoló már bent volt a szektorában, tehát semmiféle biztonsági kockázatot nem jelentett volna, ha ott állnak sorban az egyébként teljesen békés diósgyőriek. Ekkor még nagyjából 250 miskolci drukker várakozott kint.
Attól, hogy a budapesti klubnál nem alakult ki a futball mérkőzések látogatásának széles körű kultúrája, tudomásul kell venniük, hogy néhány más klub – köztük a Diósgyőr – népes szurkolótáborral rendelkezik és látogatja csapata idegenbeli meccseit is. Az MTK a legalapvetőbb rendezési hiányosságot követte el, hiszen nem tudta biztosítani, hogy a vendégszurkolók jegyet vásárolhassanak és bejuthassanak a meccsre.
A budapesti klub többszörösen is ludas, hiszen már korábban is előfordult, hogy nem tudták kiszolgálni a diósgyőri drukkereket. Az előző MTK-Diósgyőr találkozón a vendégszurkolók egy része csak a 30. percben jutott be a nézőtérre a pénztárak lassúsága miatt. Tehát volt már tapasztalatuk abban, hogy nem elegendő a két pénztár, mégsem nyitottak többet ezúttal sem. Ahogyan a kiemelt kockázatú mérkőzéseken több biztonsági embert kell alkalmazni, úgy a várhatóan magasabb nézőszámú meccsekre több pénztárost kell biztosítani, ennek megállapításához nem szükséges bonyolult szoftvereket alkalmazni, elég lenne a józan paraszti ész.
A mérkőzések biztonságos lebonyolításának ne csak a kétméteres biztonsági őrök legyenek a részei, hanem a gyors és felkészült pénztáros kisasszonyok is!
Külön pimaszságnak tartom, hogy az illetékesek a netes jegyvásárlás lehetőségére hívták fel a diósgyőriek figyelmét az ügy kapcsán, hiszen éppen a DVTK szurkolók azok, akik nem élhetnek az online jegyvásárlás lehetőségével a hazai meccseken, mert azzal összefüggésben számos probléma vetődött fel.
Külön kérem a Magyar Labdarúgó Szövetség illetékeseit, vizsgálják felül a névre szóló jegyek alkalmazását, hiszen a rendszer sok sebből vérzik, nem tölti be funkcióját, (nem mindenütt képesek alkalmazni), tehát értelmetlen.
Az ügyhöz tartozik, hogy azokat a diósgyőri szurkolókat, akik nem jutottak jegyhez az első félidő végéig, a szünetben ingyen beengedték. (Itt ismételném meg, hogy a névre szóló jegyvásárlás – ezért is – értelmetlen).
A gesztust köszönjük az MTK-nak, azonban nem kárpótolt minket, hiszen nem biztathattuk a csapatunkat az első félidőben.
Ezúton is szeretnénk felhívni az MTK Vezetőinek figyelmét, hogy (ha mindkét csapat továbbra is azonos osztályban szerepel), várhatóan a jövőben is rendeznek MTK – Diósgyőr mérkőzést és már most szólunk, hogy jövünk, kérjük, nyissanak ki több pénztárat!
A diósgyőri szurkolók nevében köszönettel:
Fekete Zsuzsa
Ez egy archivált cikk, így nincs lehetőség hozzászólás írására.
... már miért ne hagynátok itt irkálni?? miféle…
Nem avatkozok bele a pereccel folytatott teljesen …
Elmúlt a dinnyeszezon, a Lada csomagtartó bezár,…
BEAC elleni is változott emiatt, így dec.11-én…
Cecíliának én is odaszóltam, igaz én inkább…