Úgy tűnik, reklámblokkolót használsz :(
A weboldal üzemeltetését hirdetésekből tudjuk finanszírozni. Kérünk támogass minket azzal, hogy engedélyezed a reklámokat.
A weboldal üzemeltetését hirdetésekből tudjuk finanszírozni. Kérünk támogass minket azzal, hogy engedélyezed a reklámokat.
Reneszánsz látványvilág, modern kialakítás.
Itt van, végre megérkezett. A bajnoki rajt előtt a DVTK bemutatja a következő szezon mezét, amely látványvilágában, hangulatában a bő egy évtizeddel ezelőtti sikeres időszakot eleveníti fel úgy, hogy közben modernebb köntösbe öltözve, számos újítást is tartalmaz. A csapat Újpesten már ebben a szerelésben fog pályára lépni, a szurkolók pedig péntektől a DVTK Shopban meg is vásárolhatják.
A mez az első találkozási pontja a szurkolóknak egy klubbal és annak identitásával. Ebben látják legtöbbet a csapatot és velük azonosulva a szurkolóink is ezt viselik Szerintünk nagyon szép lett, megtestesíti mindazt, ami jellemző a DVTK-ra. Az identitásunk alapvetően két irányú, egyrészt a vasgyári másrészt a városrész lovagi hagyományaira épül. A kettőt nem lenne helyes keverni, ezért mi most az utóbbi mellett tettük le a voksunkat.
fogalmazott H. Nagy Máté, a klub marketing igazgatója.
H. Nagy Máté marketing igazgató említette, hogy a mez hasonlít a 2013/2014-es idényben viselt dresszre. Éppen ezért úgy gondoltuk, hogy a bemutatásra segítségül hívjuk annak a csapatnak néhány játékosát. Bacsa Patrik, Iván Rados, Takács Péter és Tisza Tibor első szóra elvállalta a felkérést, a hét elején részt vettek a több órás fotózáson és felvételen. Jártunk velük az Avasi kilátónál, Miskolc belvárosában és a DVTK Stadion legmagasabb pontján, a tetőn is.
H. Nagy Máté hozzátette: a dizájn szempontjából az eltolt kereszt miatt a mez hasonlít arra a szerelésre, amelyben az elmúlt húsz év legsikeresebb együttese játszott. Ez pedig a 2013/2014-es Ligakupa-győztes, Magyar Kupa-döntős és bajnoki ötödik helyezett DVTK.
Talán vannak, akik nem tudják, hogy akkor valójában nem keresztes-csíkos volt a mezünk, a függőleges oldal csík volt a mez része, míg a Borsodi szponzori megjelenése tette ki a keresztet. Az eredmények miatt azonban sokak számára kedves maradt ez a mez Ráadásul most reneszánszát is éljük, hiszen Kovács Zoltán sportigazgató és Vladimir Radenković vezetőedző újbóli belépésével két olyan sportember is visszatért, akik az akkori eredményekből is kivették a részüket, rajtuk kívül már akkori játékosunk, Takács Péter is a szakmai stábot erősíti.
folytatta H. Nagy Máté.
A hazai mezen a címer egy különleges, 3D-s szilikon technológiával készült Németországban, ami ugyancsak egyedivé teszi a 2025/2026-os DVTK mezét. A csapat első számú szerelésének színösszeállítása is megváltozott: a korábbi piros-piros-piros helyett a szurkolók a lehető legtöbb alkalommal piros felsőben, fehér nadrágban és piros sportszárban láthatják majd az együttest.
Szurkolóink bizonyára észreveszik, hogy a mez mellkasi részéről hiányzik eddigi mezszponzorunk, a HELL megjelenése. A céggel a szerződésünk július elsejével lejárt, a folytatással kapcsolatos tárgyalások jelenleg is zajlanak, azok lezárultáról és eredményéről természetesen mihamarabb, várhatóan jövő héten tájékoztatjuk a közvéleményt.
Ide kattintva elolvashatod egykori játékosaink gondolatait is >>>>>>>>>
forrás: dvtk.eu
Ezt nem tudtam . Mondjuk ebben az az érdekes hogy a triton az ML érdekeltség a makroklinika meg ukrán-magyar . Vagyis a kishal eszi meg a nagyhalat ? Fordítva szokott lenni .
Ne keverd a szezont a fazonnal.Magyar a DVTK medicalban érdekelt.A triton ,megszünik , vagyis a Macroklinika vette meg .
A Tritonliferól került le,amihez semmi köze nem volt eddig sem. A fájdalom ambulancia Magyaré a DVTK Medicalban. Az a logó kintvan.
Már csak az a kérdés, hogy mikor és melyik osztályban. Egyébként meglehetősen igénytelen.
Szegény Lund kikerül a keretből mikor hazai pályán dán zászló kinézetű mezben játszhatna, mondjuk idegenben meg angol zászló kinézetű a mez :D
Jól néz ki az új mez. Remélem sok győzelmet ünneprlhetünk vele.
Meglehet , vagy nincs magyar Mátyás nincs hell sem .
Mert a stadionnal szembeni épületről le is került a logó és csak annyi van kiírva hogy magánklinika . Érdekes .
Rákerestem, ami nekem megmaradt: felhozta a Mol-t mert az hozza a többi szponzort. Nem lehet,hogy elcserélték Kovács Zolival csak Ő véletldnül itt maradt?
Eszméletlen hogy azok után hogy a hell meg borsodi jelenleg nem szponzorálja a csapatot úgy mint tavaly sántha tusványoson az okosok körében arról osztja az észt hogy hogy kell szponzorokat szerezni !!!
Nso-n van a cikk .
Olyanok vagytok! Tárgyalnak a céggel! Igaz az előző érában szóba se álltak ezekkel. Most pedig a jó tárgyalás megfelelő eredményéhez idő kell! Majd kiáll az illetékes és bejelenti hogy mekkora siker és régióidentitást erősítő szponzoráció, a hátulrul meg gyorsan legyárt kettő garnitúrát szponzori felirattal. Amúgy ez a marketing igazgató mi a rákot csinál itt évek óta? Annyira számalmas, mulla vezetőség ez itt! Makognak a mikrofonba, értelmesen nyilatkozni sem tudnak, minden pogizáson látszik a testtartásból, jhogy belesz@rnak a pofánkba!