Úgy tűnik, reklámblokkolót használsz :(
A weboldal üzemeltetését hirdetésekből tudjuk finanszírozni. Kérünk támogass minket azzal, hogy engedélyezed a reklámokat.
A weboldal üzemeltetését hirdetésekből tudjuk finanszírozni. Kérünk támogass minket azzal, hogy engedélyezed a reklámokat.
Reneszánsz látványvilág, modern kialakítás.
Itt van, végre megérkezett. A bajnoki rajt előtt a DVTK bemutatja a következő szezon mezét, amely látványvilágában, hangulatában a bő egy évtizeddel ezelőtti sikeres időszakot eleveníti fel úgy, hogy közben modernebb köntösbe öltözve, számos újítást is tartalmaz. A csapat Újpesten már ebben a szerelésben fog pályára lépni, a szurkolók pedig péntektől a DVTK Shopban meg is vásárolhatják.
A mez az első találkozási pontja a szurkolóknak egy klubbal és annak identitásával. Ebben látják legtöbbet a csapatot és velük azonosulva a szurkolóink is ezt viselik Szerintünk nagyon szép lett, megtestesíti mindazt, ami jellemző a DVTK-ra. Az identitásunk alapvetően két irányú, egyrészt a vasgyári másrészt a városrész lovagi hagyományaira épül. A kettőt nem lenne helyes keverni, ezért mi most az utóbbi mellett tettük le a voksunkat.
fogalmazott H. Nagy Máté, a klub marketing igazgatója.
H. Nagy Máté marketing igazgató említette, hogy a mez hasonlít a 2013/2014-es idényben viselt dresszre. Éppen ezért úgy gondoltuk, hogy a bemutatásra segítségül hívjuk annak a csapatnak néhány játékosát. Bacsa Patrik, Iván Rados, Takács Péter és Tisza Tibor első szóra elvállalta a felkérést, a hét elején részt vettek a több órás fotózáson és felvételen. Jártunk velük az Avasi kilátónál, Miskolc belvárosában és a DVTK Stadion legmagasabb pontján, a tetőn is.
H. Nagy Máté hozzátette: a dizájn szempontjából az eltolt kereszt miatt a mez hasonlít arra a szerelésre, amelyben az elmúlt húsz év legsikeresebb együttese játszott. Ez pedig a 2013/2014-es Ligakupa-győztes, Magyar Kupa-döntős és bajnoki ötödik helyezett DVTK.
Talán vannak, akik nem tudják, hogy akkor valójában nem keresztes-csíkos volt a mezünk, a függőleges oldal csík volt a mez része, míg a Borsodi szponzori megjelenése tette ki a keresztet. Az eredmények miatt azonban sokak számára kedves maradt ez a mez Ráadásul most reneszánszát is éljük, hiszen Kovács Zoltán sportigazgató és Vladimir Radenković vezetőedző újbóli belépésével két olyan sportember is visszatért, akik az akkori eredményekből is kivették a részüket, rajtuk kívül már akkori játékosunk, Takács Péter is a szakmai stábot erősíti.
folytatta H. Nagy Máté.
A hazai mezen a címer egy különleges, 3D-s szilikon technológiával készült Németországban, ami ugyancsak egyedivé teszi a 2025/2026-os DVTK mezét. A csapat első számú szerelésének színösszeállítása is megváltozott: a korábbi piros-piros-piros helyett a szurkolók a lehető legtöbb alkalommal piros felsőben, fehér nadrágban és piros sportszárban láthatják majd az együttest.
Szurkolóink bizonyára észreveszik, hogy a mez mellkasi részéről hiányzik eddigi mezszponzorunk, a HELL megjelenése. A céggel a szerződésünk július elsejével lejárt, a folytatással kapcsolatos tárgyalások jelenleg is zajlanak, azok lezárultáról és eredményéről természetesen mihamarabb, várhatóan jövő héten tájékoztatjuk a közvéleményt.
Ide kattintva elolvashatod egykori játékosaink gondolatait is >>>>>>>>>
forrás: dvtk.eu
Az akadémiai pénzből mennyi ilyen fantasztikust mezt lehetett remek áron venni az up csapatoknak. Ennyi! Tiszta piacon remekül megélő márka, háturul tossza meg a Nike-ot:):)
Teljesen jogos, hogy építsük a jövőt – csak az a baj, hogy jelenleg olyanok vannak pozícióban, akik ezt leginkább a saját egzisztenciájukra értik, nem pedig a klubra.
Az identitással kapcsolatban pedig nem ‘avasi borászat’ meg ‘lovagkor’ a lényeg, hanem egyszerűen ennyi:
Diósgyőri Vasgyárak Testgyakorlók Köre.
A kérdés nem az, hogy hányan dolgoztak ténylegesen a gyárban, hanem hogy fel merjük-e vállalni azt az örökséget, ami a klubot a saját gyökereihez köti. Mert a múltból nem látványelemeket kell kiválogatni, hanem értékeket megőrizni. A hiteles identitás nem akadálya a jövőnek – épp ellenkezőleg: annak alapja.
És ha ez sincs rendben, akkor semmi más sem lesz az.
Amúgy lehet csak én vagyok vak, de a Borsodi is hiányzik a mezről, és arról nem látok emíltést
Lehet, hogy a Hell sem kapta még kézhez a direktívát, miszerint idén kit és mennyi pénzzel kell önként támogatnia.
Abban igazad van, hogy a DVTK-nak vasgyári gyökerei vannak. Ez tény.
Vajon 2025-ben a lelátón ülő szurkolók hány százaléka érezte valaha is saját bőrén illetve tartja magáénak a vasgyári, munkás gyökereket és identitást, pláne azt az életet? Hogy a játékosokat már ne is említsem. Legyen az helyi születésű, akár külföldi.
Tiszteljük a múltat, de a vasgyár épp úgy annak a része lassan, mint az avasi borászat és a lovagkor... De építsük már inkább a jövőt!
Moderálva: 2025-07-24 14:12:48
Lejárt a Hell szerződés július 1-én..? Akkor épp időben kezdhették el a tárgyalásokat a hosszabbításról, gondolom júliusban.. Nem kellett volna már év elején pl., vagy valaki elfelejtette, hogy lejár..?
Na, ez az a Szegedről jött csávo??? Marketing igazgató! Ennem milyen helyi identitása van, mi a f@szt csinált itt eddig? Szponzort az nem hozott, a shop-ot külön kell kezelni, külön kft és rgy vérbeli szurkolóhölgy vezeti! Teljesen felesleges igazgatói funkció!
A múlt, a múlt, a múlt. A múlt az edzőben, a múlt a sportigazgatóban, a múlt a mezben.
A jövőt mikor akarják már végre építeni?