Banner

A Hell a DVTK új szponzora - frissítve

Szerző: objektív | 2021-07-22 09:50:00

A Hell a mennybe repíthet?


A keddi rendhagyó vacsorán a klubvezetés bejelentést ígért egy új szponzorral kapcsolatban, aki csatlakozik a DVTK-t támogató cégekhez. A Hell neve szurkolói körökben már évek óta kering a levegőben, mint lehetséges szponzor, és úgy tűnik, mostanra ezek a találgatások valósággá váltak. Egyelőre a DVTK a saját Facebook oldalán írt egy "egysoros sokat sejtetőt", amit egy videóval tett egyértelművé. Nyilvánvalóan a mai napon a hivatalos és teljes információ is megjelenik majd, amit itt is olvashattok.

"Új támogató csatlakozott a DVTK-családhoz! A mezek már készülnek. Részletek hamarosan..." - olvasható a közösségi oldalon




- Talán nem árulok el nagy titkot azzal, hogy régóta szerettük volna már partnerként magunk mellett tudni a HELL-csoportot és sok munkánk van abban, hogy végül létrejöhetett ez a szponzori megállapodás - kezdte Sántha Gergely. - Az egyik legjobb dolog a mai bejelentésben, hogy senkinek nem kell külön bemutatnunk legújabb partnerünket, hiszen az elmúlt évtizedekben óriási energiákat fektettek abba, hogy mindenki által ismert és közkedvelt termékeiknek köszönhetően a világ egyik vezető energiaital-gyártójává váljanak. A hírnevükhöz szintén hozzájárult a Miskolctól 10 kilométerre Szikszó mellett létrehozott high-end gyártóközpont, ami nem csak hazánkban, hanem a világon is egyedülállóan magas színvonalat képvisel. Biztos vagyok benne, hogy ha az az energia és az a lendület, ami a HELL-t jellemzi, kiegészül a DVTK-család 111 éves küzdeni tudásával és szenvedélyével akkor együtt bármit elérhetünk.

Régóta hangsúlyozzuk, hogy igazán nagy dolgokra a DVTK csak akkor lehet hivatott, ha a megye és a régió legfontosabb gazdasági szereplői a klub mellé állnak. A tulajdonosi szándék mellett fontos, hogy a helyi vállalkozók és a megye komolyabb cégei is úgy gondolják, hogy együtt felépíthetünk valami olyat, amit előttünk még senki Észak- Magyarországon. Jó úton járunk, hogy ez sikerüljön.

Egy korábbi bejelentés alkalmával is kiemeltem, így most is megteszem, hogy ez az együttműködési megállapodás egy olyan fontos időszakban született, amikor labdarúgó csapatunk azért harcol, hogy ismét a legjobbak között szerepeljen, ezért külön köszönet illeti a HELL tulajdonosait és a cég képviselőit.



A mai bejelentés - ahogy az a labdarúgó csapat mezén is látható - elsőként a DVTK labdarúgó csapatát érinti, de legújabb partnerünk nem csak a labdarúgást, hanem a klub egészét is támogatni fogja. Így megjelenik majd minden csapatsportágunk mezén, ott lesz a HELL a jégkorongozóink, kosárlabdázóink, a férfi mellett a női labdarúgóink, valamint röplabdázóink szerelésén is. Mivel labdarúgó csapatunk idegenben kezdi meg a pontvadászatot, első alkalommal az idegenbeli mezünkkel mutattuk be a HELL ENERGY logót, de hamarosan közösen leleplezzük majd a vadonatúj hazai mezt is. Köszönjük a támogatást és üdv a DVTK családban! - zárta a DVTK elnöke.

- Szeretném kifejezni örömünket, hogy ma itt vagyunk együtt, egy patinás, nagy múltú sportklub képviselői, illetve egy, a klubéhoz képest ugyan rövidebb múltra visszatekintő, ám annál agilisabb és dinamikusan fejlődő cég - tette hozzá Schmidt Krisztián. - A HELL egy olyan családi vállalkozásból lett nagyvállalat, amely ma már a világ legtávolabbi pontjaira juttatja el nap mint nap a Borsodban előállított termékeit. Ez a két, saját területén kimagaslót produkáló gárda azt gondolom, nagyon sok mindenben hasonlít egymásra, de elsősorban és leginkább a gyökereikben, hiszen mindkettő Miskolchoz kötődik, itt fejlődik, eredményeik az itt élőket teszik elégedettebbé. Az utóbbi években több ízben felröppentek a hírek, hogy a HELL a DVTK mellé áll. Ezt az együttműködést most először valóban meg tudjuk erősíteni, és talán senki sem lepődik meg, hogy a régió kiemelkedő munkaadójaként, a borsodi ipar jelentős szereplőjeként együttműködésre lépünk a patinás klubbal.

Elérkezettnek látjuk az időt, hogy lokálpatrióta szemléletünket gyakorlatias tettekben is megmutassuk, és erőforrásainkat az igazán nagynevű és nagy múltra visszatekintő DVTK-nak felajánljuk. Mint egy jóbarát, akire mindig lehet számítani, támogatásunkról biztosítottuk a „családot”, hiszen értékeink hasonlóak és egyaránt hiszünk a sport közösséget összekovácsoló erejében. Borsodi kötődésű cégként, mely a régióban termel, itt valósítja meg beruházásait és munkavállalóinak döntő többsége itt éli mindennapjait, mindig is kiemelten fontos volt számunkra, hogy a társadalmi felelősségvállalásból is leginkább helyi szinten vegyük ki a részünket.

A miskolci, borsodi emberek nagy részének egy fontos érzelmi kötődése van a DVTK-hoz, nekünk pedig az itt élők fontosak. Így mindig is egyértelmű volt számunkra, ha szponzorálunk, helybéli sportklubot szponzorálunk. A DVTK jelmondatával, „Együtt vagyunk, győzni fogunk!” könnyű azonosulnunk. Cégcsoportunk esetében sokszor szoktuk mondani, a HELL nem csak egy cég, hanem egy értékközösség, melyben a felkészültség, az alázat, a szorgalom és az akarat azok az értékek, melyet valamennyi kollégánk magáénak érez, és így tudunk csapatként előre haladni a céljaink eléréséért. A DVTK-családba történő belépésünk azon szemlélet példája, hogy azok, akiket hasonló attitűdök vezérelnek, együtt sokra vihetik! A támogatással vállalt missziónk, hogy a DVTK csillaga újra a méltó helyre emelkedjen, és ezt együtt sikerüljön elérnünk - zárta a HELL ENERGY kreatív marketingigazgatója.



forrás: dvtk.eu

Mutasd a teljes cikket
És ezt olvastad már?
Banner
Hozzászólások

 < 1 23 4 5 6 7 >  Utolsó

104. Lábilabda |Válasz erre: 98. Brown
2021-07-22 22:34:45 Zöld öves, Tag
1. A tulajdonosok szerint a Hell miskolci cég, ha nem hiszed kérdezd meg tőlük. Az csak egy korábbi városvezetés szokásos balféksége miatt van, hogy a gyár Szikszón épült meg.
2. Aki a mez fő helyén van az a főszponzor minden futballcsapatnál.
3. Ez szerintem egyértelmű, soha nem volt még ilyen komoly helyi kötődésű, de európai jelentőségű consumer brand szponzora a csapatnak.

Örülj már egy kicsit!
103. alpesi krokodil |Válasz erre: 101. betyarok
2021-07-22 22:34:06 Barna öves, Fanatikus tag
Sokáig gondolkoztam rajta, hogy hogy lehetne tömören értékelni a helyzetet, de ennél találóbbat nem tudok írni! :-))))
102. perec (lédús) |Válasz erre: 59. zsolt
2021-07-22 22:33:03 Piros öves, Őstag
Új menedzsment az új tulajkör, dr. Magyar és az anonimusz manusz, a helyetteseik, tárgyaló embereik, marketingeseik,ügyintézőik, stbstb.
101. betyarok
2021-07-22 22:16:41 Fekete öves, Őstag
Hell és Diósgyőr. Vérprofi csirkefogók találkozása dilettáns állami támogatott csirkefogókkal.
Ha ez kell egy jó Csapathoz, akkor hajrá!
100. scs001 |Válasz erre: 99. repohár
2021-07-22 22:16:02 Piros öves, Őstag
Jól elkanyarodtunk az általad vízionált NB3-tól. Ha tényleg nem leszünk jók az NB2-ben-ahogyan te jósoltad-, akkor én leszek az első, aki ezt el fogja ismerni. Neked is jó éjt!
99. repohár |Válasz erre: 97. scs001
2021-07-22 22:12:13 Piros öves, Őstag
Sehogy. Éljenek az utópista kapitalisták! Jó éjt!
98. Brown |Válasz erre: 86. Lábilabda
2021-07-22 22:10:03 Zöld öves, Lelkes újonc
Nem a bejelentés ténye ellen, hanem a bejelentő személye ellen protestálunk többen, szerintem ez érthetően lett megfogalmazva több kommentben.
Néhány tévedés: 1. a Hell nem miskolci cég. 2. Hol jelentették be, hogy főszponzor lesz a Hell? Sehol. 3. Miből gondolod, hogy ez lesz a DVTK történetének egyik legjobb híre? Ez majd a későbbiekben fog elválni.
Egyébként hajlamos vagyok az optimizmusra, ha kapok rá okot. Ez pedig nem lenne más, mint az, hogy eltakarítják szélsebesen a jelenlegi korrupt, cinikus, arrogáns, szurkolóellenes vezetést, amelyik talán a legnagyobb kárt okozta a DVTK történetében. Itt értendő anyagi, morális, erkölcsi kár. Az előző számszerűsíthető, az utóbbi kevésbé, de sokkal tartósabb sajnos.
97. scs001 |Válasz erre: 96. repohár
2021-07-22 22:02:55 Piros öves, Őstag
Utópista szocialisták voltak az általam említett emberek, közük nincs a kommunizmushoz, legalábbis a Lenin által megvalósított kommunizmushoz semmiképp. Naív, utópista emberek voltak, akik életképtelennek bizonyultak a világban, pedig alapvetően jó szándék vezérelte őket. A HELL már rég túl van a brand alapvető népszerűsítésén és valóban nem a hajléktalanok a következő célcsoport. De hogy jön ez a szociális érzékenység, ha a DVTK eredményessége érdekében vitatkozunk?
96. repohár |Válasz erre: 94. scs001
2021-07-22 21:34:09 Piros öves, Őstag
Te most jól lekomcsiztál, ha jól értem, pedig ha összefüggéseiben próbálnád értelmezni a mondandómat, akkor rá kellene jöjj, hogy egy brand public relation-jéről beszéltem, amit a szociális kérdések felé való érzékenységével képes a leginkább megkedveltetni, amely azért lehet hasznos és bevételnövelő egy mindenki számára könnyen elérhető és megfizethető termék esetében, mert a legszélesebb fogyasztói réteget azaz az alsó-középosztályt célozza meg (a hajléktalanság talán éppen ezért nem a legjobb példa).
95. scs001 |Válasz erre: 92. Condros
2021-07-22 21:24:05 Piros öves, Őstag
Konkrétan Kondás Elemér kérése volt, majd az idő eldönti, hogy helyes volt-e! ( szerintem sem!)

 < 1 23 4 5 6 7 >  Utolsó

Banner
Mégsem


Üzenet küldése...