Vernes Richárd: 1 meccses eltiltás

Szerző: objektív | 2019-01-10 17:04:00

Az MLSZ Fegyelmi Bizottsága csütörtöki ülésén egy soron következő NB I.-es mérkőzésre szóló eltiltással büntette Vernes Richárdot a Kisvárda elleni mérkőzésen elkövetett szabálytalansága miatt. A döntést követően a DVTK tárgyalás megtartását kéri.

Az indoklás szerint Vernes Richárd a "találkozó 49. percében a labda megszerzéséért folytatott küzdelemben nagy intenzitással, túlzott mértékű erőbevetéssel veszélyeztette ellenfele testi épségét. Az esetnél sérülés nem történt."

Az eset után Vernes Richárd sárga lapot kapott, amely az idényben az ötödik volt, emiatt az utolsó fordulóban Pakson nem léphetett pályára.

Amennyiben a döntés nem változik, a támadó nem játszhat a nyitányon a Mezőkövesd ellen.

forrás, fotó: dvtk.eu

SEGÍTS MINKET!

Az amigeleken.hu ingyenes, de sok munkával készül.
Támogass, hogy növekedni és fejlődni tudjunk!

www.amigeleken.hu/segits-minket

És ezt olvastad már?
Hozzászólások
8. dudik-attila |Válasz erre: 7. awas
2019-01-11 14:30:22
Ebben igazad van :)
7. awas |Válasz erre: 6. dudik-attila
2019-01-11 11:50:52
Csak hogy ez így kettős büntetés.
6. dudik-attila
2019-01-11 11:08:23
Ne legyünk álszentek! Ha Kisvárdai csinálja ugyanezt, tele lenne hányva a fórum, hogy buzi bíró, buzi MLSZ, meg, hogy miért nem tiltották el utólag. Lehet itt papolni, hogy egyenlő bánásmód, meg satöbbi, csak értelme nincs ilyet követelni, ha mi sem vagyunk mások.
Tisztelet a kivételnek...
5. toki
2019-01-11 07:53:27
Akkor a sárga törlődik??? Na mind1, sz... .. k...... FEB! Ennyit értek. Függetlenül attól, hogy magánál az esetnél valóban kétes volt a szitu, de a bíró úgy döntött, akkor és ott, hogy nem állítja ki, akkor ezt tudomásul kéne venni mindenkinek!
4. MertAkiDiósgyőőőri |Válasz erre: 2. czinege
2019-01-10 19:10:09
Mert bénák.
3. dwm |Válasz erre: 2. czinege
2019-01-10 18:35:05
Helyes döntés.
Nem változtatták meg a döntést, csak eltiltották utólag. Van ilyen, lesz is. Nem fog hiányozni.
2. czinege
2019-01-10 18:00:24
Ezt nem értem. Duplán büntetni már a tizenhatoson belüli szabálytalanságért se lehet.
Vagy mondhatnánk azt is, hogy sok esetben mikor eredményt befolyásoló hibát vét a játékvezetô akkor azt nem lehet megváltoztatni ( például jogtalan piros lap esetén ). A bíró úgy döntött hogy csak sárgát ért az eset, akkor ezt a döntését miért lehet megváltoztatni ?
1. dvtk-3534
2019-01-10 17:33:01
B*ZI MLSZ !!!
Mégsem


Üzenet küldése...